jao :S

jag får släppa taget nu...
svårt att göra men jag har nt en chans mot en sån underbar människa som du...
_____________________________________________________________________

jag tänker nt vara kär mer. jag orkar nt, jag lyckas ändå nt så bra :S
janina, vi ska fan bli lebbar o;
jajja, sluta deppa nu äe det första jag ska göra, sen ska jag hitta ngn mer än janina, jeaqline, nellie, hanna, olivia mm.  som verkligen älskar mej , som verkliigen vill ha mej bara nt ***. men ajja, nu tar jag livet av mej, sen uppstår jag (:
jaja, vetifan vad jag skriver. äe lite depp-lycklig, elr ajja vetifanm :S
men ajj, jag äe misslyckad o äe helt störd, så äe det bara, därför ska jag nu bli lebb (:
jajaj, grattis jeaqline, till en underbar pöjk ('a

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback