fkk off för livet i denna sekund!

just nu i exakt denna sekund är de hemskt!
annars har dagen vart alldeles bra? en vanlig skoldag, *hooooooooooooooooost.
usch jag dör av äckel!
jajja, nu ska jag sova! :D
ska fan upp tidigt imon, vi börjar åtta :'(

till mina vänner så läääääs :D
ja är så oerhört tacksam för de goa, glada,,snälla o psitiva människorrna som vill kalla sej mina vänner. bästa vänner, vänner, ja så undebart glad för at jag ha hittat er! ni är de bästa som finns över allt annat! ni är uderbara och oföglömliga, ni fattar inte hur glad jag är för att få ha er kvar! ni är de bästa som finns. älskar er i vort och tort. jag finns för er för ni finns för mej. jag älskar er för ni älskar mej. ni gör mej glad, förhoppningsvis gör jag er glada oxå, älskar er bara så otroligt mkt! puss på er, för ni gör min dag ♥

pööööööööööööööööööss, hejdå! ses imon, fettos, pinnar, sötnosar, älsklingar, vänner, jaoo, herrå :D
imon blir de älskling'

Kommentarer
Alicia ;)

men såna som är såna jävla dåliga förlorare på "king" älskar du dem med ? § <3



2011-04-28 @ 17:46:13




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback