fkk u min garderob!

miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin garderob!
hhatar min garderob något enormt! :'( allvarligt.... jeaqline staafv kan vi byta garderob? nellie karlsson kan vi byta garderob? olivia jerreling kan vi byta garderob, hela jävla fb ka vi byta garderob? ('y allvarligt jag säljer min garderob för tusen spänn, köp den! eller, byt ut den... jajaj nog pratat om de xd

finns det verkligen folk som kan vända sej så mycket? en ma aldrig trodde skulle vända sej en grad ifrån mej? men jadå de finns de. man sviker varandra, folk sviker mej, jag sviker folk. men när man inte orkar får ma säga ifrån. jag har gjort fel, du har gjort fel. alla gör väl fel? de är tillåtet men att sen troatt ma är någon gör inte saken bättre. faktiskt inte riktat mot någon spec men ibland uppstår det saker, saker som man gärna vill komma ihåg, och tänka på. ja. folk tänker sej inte jämt för, de står jag för. jag står för de mesta jag gör här i livet och jag står för de jag säger. ingen lögn.

dagen var bra. förutom att jag blev SJUK och inget annat som tydligen en viss person sa ...
imon ska jag träffa julia varesej jag är sjuk eller inte. ja måååste prata med henne, hon måste prata med mej :$ jajja, jag mår inte bra, har sjukt ont i huvvet så a, pallar iiiiiiiiiinte något, får ont i huvvet av att bara sitta här, de suger :( men titta! vikken uppoffring jag gjorde för bloggen :D ('y deeeeeeeeet gillas eller? :)
tsssssssssss... jag kan inte ladda upp bilder på den här daton :( sry !


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback