iiiiiiiiiiiiih, en till världsbäst dag :D

dagen började tidigt med ett sms. eeeeeeh, okej, de blir et fjärde inlägg,
jaja, man måste ju ändå få säga vem man träffade utan att låta ''beroende''? ;)
men då blir man väckt av lucas. o sen åker man ner t zinken idag igen med lois ;) o sen trä'ffar man då lucas. så hade man en till världens bästa dag, o herregud vikken rolig dag :D jaja, nu så öigger jag här. ingen uppdatering idag ja vet :( men däremot så har jag plastgräs på hela kroppen, haha . jjajja, de tål jag. meeeeeeen, nu ska jag... hmmm, ja vet inte sitta här ;) så skulle jag egentligen ut o äta med bella o amanda o sen sova över, men jag har en viss verk så ja orkade inte :( förlåt ! men, jaa, sånt är naturligt ('a jajja, skitsamma, nuuuuuuuu ska jag.... nu ska jag... inte göra något ska tvätta mej o sånt, sen ska ja ligga o mysa i sängen med min dator ('y snääälla om någon är bara liiite social så logga in på msn, jag har liite tråkit, eller messa? :D jajja, gonatt, om jag inte bloggar mer sen :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback