inte sugen på att blogga!

detta blir ett tråkit inlgg är så fruktansvärt trörr, såååååååååååååååå..
men, defår bli ett inlägg ändå ;) har vart på ''träningsläger'' höhö*
vilken jävla tränisngsverk man har ;o
men halloj? man är ju sjuuukt stolt över att man faktiskt gick upp (blev väck men de räknas inte) kl.8, allvarligt? ja kunde legat o sovit t elva iaf, men nej. då gick jag upp och åt frukost. fattar ni då att jag just nu ligger o sover? ja skojar inte, jag sover, herregud, jag är inte normal? men, men. man är som man är, född till denna person så jaooo, inte mkt mer att göra än att leva?

känner mej som en mördare när jag kollar in i dom ögonen, när jag läser de där. förlåt, för att ja finns, men jag lever oxå på denna jord, något man borde dela med sej av...
'ingen fattar o behöver inte förstå :/
KOMMENTERA FRÅGESTUNDEN HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!

ny, :D

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback