supermaaaaaaaan

rubriken... hmm, vet inte vf, hade lite lust så där :)
japp, dagen började med en halvtimma försenat t skolan tror jag? sen så slutade vi halv fyra :( usch hade ont i huvvet hela dagen oxå. sen, så. a, sen åkte jag ner t huskvarna träffade älskling', elma, firat o julia. vi hade skitkul, var en lyckad dag tycker jag? eller, nja. inte såå jätte lyckad för alla ioförsej :'(
men, ja...  inget att skriva om tankar eller så. just nu går mina tankar runt i mitt huvve om lucas, hihi ;) de är faktiskt tillåtet! :D men, japp. nu orkar jag inte skriva mer. har sån jävla huvudvärk. föfan! ajj :'( jajja, trösta mej nu tycker jag ;)
Tssssssssssssss... har börjat lyssna på Laleh, spec bjurö klubb. riktigt bra! deeeeeeeeeeeet rekommenderar jag starkt! har suttit o googlat på mej sj nu, haha, viiiiiilket liv man kan ha :) men allvarligt? gaha, googla på min blogg, så kommer de fram bilder från min blogg, mest från janinas och olivias, en aning konstigt? ajja, ja ska skriva o klaga på google, eller, hahha, aaaaaaaaaaaaja, ha'et gött bästiiiiiiiiiiiisar! älskar mina söta små läsare! ;*
ooooooooj, längesen jag gjorde en '';*'' sån smajlis;) hih, jajja, ska sluta nu! ursäkta för min uppdatering, men jag har inte orkat, puss hej. nu orkar ni inte läsa mer, ;)
pöss o kram!'
den snyggaste bilden oxå? ajja :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback