all you given me is just a lot of lies and weekness, i realize now.

sjukt att halva min värld är svin medans den andra halvan är det finaste som finns, det är därför jag lever i den.
är ändå så fucking glad idag! haha mina vänner är dom bästa. assååå ååååh har ett sånt problem! vill gå i skolan med bella... men jag kan typ inte leva utan elisa o tea! ++++ alla snygga killar på prolympia hihi :love:
men isf får bella byta till prolympia, men då... nej då blir de fel! och då måste jag byta till rosenlund... ? kul... not. men aja... måste tänka igenom detta assåååw.
men ska fortsätta kolla fb o dunka världens bästa låtar på spotify
palla deppa ?
usch, haha jaaaaaaaja. fett j´konstig jag var idag, men aja puss hej
den här kaaaaan ligga uppe på bloggen redan...hmmmmmmmm...

Kommentarer
nicolina

vad hände med dig och janina?

http://www.youtube.com/watch?v=PNvyfzSIv-s&feature=related



2011-12-21 @ 08:17:24




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback