Röntgen igen... - försenat inlägg!

Japp. Ska iväg på magnetrönken. Så detta är typ första gången i världshistorien jag går ut utan smink, ser föjävlig ut rent sagt ni skulle typ spy om ni såg mej haha :(
Brukar inte klaga på mitt utseende, gör inte det nu heller bara klagar på min hyyyy... Hahah! Aja har precis öppnat choklad kalandern! Kbry-varning...
Och hjälp vilken sovmorgon jag fick! Skulle ha börjat kvart i nio. Och eftersom rönken är kl 10 typ så vill jag inte få osminkad till skolan, sen åka på rönken o sen komma sminkad. Aldrig i hela mitt liv att jag går utan smink till skolan NEJ. Så får börja efter rönken i efter lunch tom så för min del blir det inte så mycket skola idag :D
Meeen ha de super nu kära läsare puss! :)

 

 


Kommentarer
mollan

lite nyfiken bara :/ vad har hänt , asså med din mage :// ? du får gärna ta och berätta , har du ont? hur kommer det sig ?

kram <3



2012-01-07 @ 19:51:51




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback