VIDARE I FINAL!!

yippiii!!
okejj, förlåt för att man nt har bloggat på ett tag nu dåå, menn.... :S       men iaf, har sjungt på minimelodifestivalen igår igen, höhö, de ä coolt o va tönt såå... hah ajja.         men gick vidare! :D       fett tråkit att janina o tereza nt gick vidare :'(      men, men sånt ä livet :/            träffademassa goa människor igår iaf! jätte kul ;D           men aah, nu ä ja iaf sjuk. asså, ni ska bara höra min röst ;o         ska se ifall de ä ngn som kan komma me ben'o yerrys (*stav :S) t mej xd       fetto, joo ja vet ;)         saknar allt o alla :(        tur att de nt var ännu fler folk som kom! ahahha :'pp       men ajja, nu ska ja försöka ge mej på städning....   har nt hunnit lära mej hur man gör, men de ska nog gå bra. säger vi.        ska iaf sätta på lite musik;) ngn som vet ngt bra?
tssssssssssss..... har bestämt mej för sanda, såå alla goa människor byter  t sanda? bra ;D
asså, ursäkta mitt flum, men ja får sitta tyst för ja har typ tappat rösten, miiiiiin hals D;
o snälla? ja ber vissa personer o nt kommentera, för ja gillar nt kommentaren? ja tar nt åt mej, men nästa gång, ja sväääär ja tar bort kommentare (vilket hot, moa.... vilket hot -.- ' ) ajja, men iaf, sluta kommentera! :)
o då menar ja verkligen nt alla! bara vissa som lägger negativa o tråkiga kommentarer, pallar nt me sånt just nu :)

Kommentarer
Nelliekarlsson ♥

ska jag inte kommentera hahaha?

grattis :D<3



Blogg: http://nelliiekarlsson.blogg.se/
2011-02-02 @ 12:51:10
jjaniinaa

MOA !

skriv normalt,ska jag va helt ärlig så har jag knappt kunnat läsa hälften "/

hahaa , grattis gumman du förtjänar.

älskar dig ♥



Blogg: http://rosajanina.blogg.se/
2011-02-02 @ 18:36:38




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback