bada med nellie osv!

wiiie, äntligenhittat nån o bada med, hahhahha. men de är ju med eddie o co ;) hhahah men vaddå, hockeykillar är snyggare än de flesta killarn? asså, ahaha allvarligt, sexpack är ju inte fult direkt... hahah men ajjaj. känner jag blivit helt fixerad... men de är jag fakriskt inte :D lite bara... lite mycket bara ... men ajja. puss på deet, så nu sska mnellie messa när hon är hemmea så drar hon till mej oov i drar till badet! :D puss på dagen :D sen efter badet åker jag ut till stugan o så så kommer världens gulliaste barn, min lillasyster en annan assöt tjej o en till, haha.. men ajja puss då dagen som sagt, jag lovar dagen blir bäst, hahhahahah fan va typ uppspelt eller nåt ? men ahha, jajaj :)
inge bild nu heller :(

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback