Hej hej. Allt känns faktiskt lite som en l...

img_6130 (MMS)

Hej hej. Allt känns faktiskt lite som en lättnad. Jag älskar lucas de kan jag inte neka till. Men jag kan på nåt sätt behärska mej o inte göra de! Låter lite skumt. Men jag behärskar lix de "kära " älskandet haha. O jag älskar han som världens bästa vän, för de är han ändå värd. En toppenkille som har gjort mej till en bättre människa men nu är de slut o jag ska få mer erfarenhet eller så. Då var man singel, hoppas nån nappar ;) haha skämtar. Men jag o Bella ska åka till Liseberg i sommar o jag är såååååååå jäääääääätte TAGGAD! Så d ser jag fram emot. Och nåt annat som jag ser fram emot är Halmstad idag! :D  O dr var nog ändå bra de där med lucas, de känns som att de var bra på nåt sätt. De är en lättnad men jag hoppas att vi fortfarande kommer vara tajta!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback