hemma hos jeaqline

Hej hej. Hemma hos lilla Jeaqline nu! Sovit här inatt så vi har haft de skitmysigt! Igår vaknade jag upp i stugan med Louise typ, vi hade oxå haft de skitkul! O sen åkte vi lite fyrhjulig, o de fick mej på såå mycket bättre humör än vad jag var en sekund innan de. Den åkte vi o badade o sen drog vi hem o jag till Jeaqline! Då var Johanna här så vi gick ut o fotade med hennes nya system :( vill oxåå haaaaaaa!!:( sen gick Johanna o då fotade vi lite till. Sen gick vi in o satte oss vid varsinn dator, o a hände en massa saker... Hahahhahahaha, en kväll att minnas fan, hahahhahah :D men à nu har vi precis vaknat o tror att vi ska upp o äta snart. O en till sak. Som jag är trött på att höra, Luca playde aldrig mej, vi tyckte om varandra så jävla mycket, de gör vi nu med men bara som vänner. Så ni som tror så, tro inte nånting om något ni inte vet ett skit om och något ni inte äns borde lägga er i.


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback