HHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH ÅH JAG DÖÖÖÖR VAD...

img_7535 (MMS)

HHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH ÅH JAG DÖÖÖÖR VAD ROLIG DENNA FLICKAN VAR INATT! hahahahahah ida på bild men ajja... Asså hon är inte missbildad de är sånna här roliga foton, hahahhahah jajja...:) inatt så, vi sover ju i våningssäng jag o ida i stugan då. Så rätt som de är pratar hon i sömnen typ askonstigt, Hahahaha hon snackade om typ... Jag vet inte vad hon sa haha, men sen så frågade jag vad hon pratade om hon blev typ skitsur o sa att jag inte fattar nånting, hahhhahhah de kanske bara var jag som tyckte de var kul, men ajja hahhahahah, KBRY typ? Men ajja, Sylla o ida åkte typ tidigt för att åka o klippa sej. Jag o pappa vaknade strax innan 12, åkte in till stan o åt "frukost" på mackmakeriet, mums! Sen gick vi till claes Ohlson hahaha, o jag köpte ett skal till iphonen ;) jätte snyggt! Inte såååå märkvärdigt men iaf ?;) så puss på de nu ska jag o pappa titta på film, hihi:)


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback