hinner ett inlägg!

ska till eddie o dom kl 1 istället, haha :) hahah fan va goa dom är asså... :D
så nu sitter jag här o dunkar musiiiiik, hahha typ hej fjortisss... nej men a.
har inga spec större planer för veckan så messa eller skriv till mej eller kommentera, whatever, skriv om ni kan träffas, haha :D saknar faktiskt sofia :/ måste träffa henne snart om inte hon har bytt nummer! hahahah bara för de som fick jag precis ett sms fråhn henne hahahahahhah! fan va fett läskit... o.O men ajja... k bry typ? mena hahah jag är ju helt konstig idag , hahah :s störd... men ajj, jag ska träffa sofia  i veckan oxå då!
puss o kram skumbanan
hahahhhaha fan va fuuuuul...
men ååååh vad jag saknar seglingen nu :(

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback