lite bättre nu..

mår bättre nu, har slutat lipa o kan tala om för bloggen vad som har hänt lix.
ok, lucas gjorde slut, thats it. de känns bättre än vad de gjorde förra gng.. men då kom allt som en stor jävla chock o jag hann inte tänka efter osv osv... medans nu kände jag på mej de sen ett par dagar sen. känner mej fortfarande inte spec glad efter allt jag hade tänkt mej att de skulle blir. lite ändrade planer o så. men ja o bella ska dra till liseberg nån dag själva ist. älskar den tjen något enormt. så nu försöker jag tönka på annat o se de ljust. okej, jag kan ragga, jag behöver inte göra mej fin för nån. jag har inngen at skämma ut mej för... fast de hade jag inte innan heller kunde vara mej sj med den killen, men nej. nu börjar jag lipa igen så puss på... inget men ajja. puss på vänner spec inte bästavänner.
bästavänner o kärlek kan dra åtta helvete. eller inte brabästavänner. men dom såkallade bästavänner kan dra åtta helvetes jävla skogar. ska hitta nåt att leva för, som aldrig tar slut. vänskap? nä, som sagt den kanske inte heller håller. kärlek? nej, nej. familjen? hm..  de finns ju alltid där, men.. aa. herregud jag vet inte så länge får jag leva för.. hmm, ingen aning, men skitsamma helt enkelt!

Kommentarer
mmatilda

gumman !

du vet att du kan prata med mig när som helst.

du är grym hjärtat ! och du klarar detta , det vet jag !

tänk positivt ,som du skrev , du är din igen !!

älskar dig massor gumman , SMS !!

puss!!!



Blogg: http://mmatildalarssons.blogg.se/
2011-07-05 @ 12:13:08




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback