men förfan! - läsvärt.

vilket jävla tjat de var om stilar! på massa bloggar jag läser har folk börjat vilja få nån annan stil! störande störande, STÖRANDE! man  väljer fan inte vilken stil man ska ha. man får en stil, man tar på sej de man tycker är snyggt när man ser sej sj i spegeln. om de är nån som känner sej snygg i punk så tar man ju på sej de. är de nån som tycker dom är snygga i urringadetröjor o korta shorts, så varsegod! man tar på sej de man känner för inte för  att man ska vara speciell. inte för att man ska förändra sej, eller för omväxlingens skull. man tar på de man känner för. asså,  jag fattar inte, acceptera ersom ni är, o inte för vem ni KAN bli. detta är sjukt, vart är världen påväg?
jag har själv kompisar med olika stilar. dom säger det själva, för det finns massor, massor, massa med folk som försöker härmas oså. så mina kompisar säger det själva, att man inte ska se vem man kan  bli. för man lyckas ju bara med allt om man är sej själv, sej  själv o ingen annan. så försök inte att förändra er själva, för någon annan eller för er själva, de visar bara hur osäkra ni är som person. så skaffa en egen smak som  kansake utväcklas till nån annan ''stil''. så snälla sluta klaga på vilka kläder ni tar på er o att ni vill se ut som ''dom''. för dom kandke vill se ut som er, har ni tänkt på de? så sluta klaga, o bara acceptera att ni inte har den stilen. för jag tror innte man passar i de om man inte själv har nån smak för det.
Kanske att de blir nåt ?

Kommentarer
janina.

asså moa..

de finns stilar man tycker är väldigt häftiga som man själv skulle vilja testa,visst man får bestämma om man vill ha sin egna stil eller ej, men man kan också gå efter andra vilket man gjort nu sen sexan började o de är fram tills nu man börjat hitta egna vägar o nån stans måste äns stil börja?

man är fortfarande sig sjlälv?

ska inte lägga mig i men väldigt irriterande att jag vill ha en ny stil o jobbar förfullt på de liksom,äsch vafan skitsamma!

men bara så du vet..

har man inte varit sig själv på många år är de självklart stilen man känner sig trygg i måste börja någon stans tex jag har snaggat mig på ena sidan..



Blogg: http://rosajanina.blogg.se/
2011-07-24 @ 00:21:47




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback