Nybadad tjej här va ? Haha nej men har var...

img_4511 (MMS)

Nybadad tjej här va ? Haha nej men har vart o badated nellie, eddie, o hans hockeykillar o typ Linus askul! O herregudtjena vilka magmuskler, hey hey hey jag dog ! Oherregud jag är kär i Linus mage, hahhahahahah okej, om han läser detta så... Ajja jag står för min åsikt :D sååååå a! Skitsamma nu, hoppad e från trean o bubblade länge o bastade i typ en timme, asgött fan! Men ajja, nu är jag i stugan med familjen, snart kommer typ två andra familje. Har glömt min laddare hemma och har 73 % så stänger av min mobil under kvällen! Fast jag väntar på ett sms så de lär bli lite krångligt ....:s  Men ajja vä bild kommer här ja!


Kommentarer
nelliiekarlsson

hihih fett kul ;)



Blogg: http://nelliiekarlsson.blogg.se/
2011-07-21 @ 23:19:58




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback