RRRRRRRRRRUUUUUUUUUUMMMMMMMMMMMMPPPOOOORRRR

chaaachaaa bloggen! ;* 

jag har typ badat i en liten  vattenpöl med syrran hahaha asg jag tror att jag börja får fräknar på rumpan... 
inte bra är det någon som vet hur man får bort fräknar på rumpan isåfall kommentera 
jag har även sminkat mig och plattat håret idag  tiiepp kbry men iallafall 

jag tror om man kastar ett äpple till frankrike då hamnar det i tyskland men blond som jag är (aaaaaa)
jag såg en kille idag han var så snygg och jag blev helt upphetsad sen sprang jag fram till han och han gav mig en kram och sa att jag hade fräknar på rumpan och jag blev sur och sparkade han på nötterna 
och om ni undrar hur han såg min rumpa så skulle jag kissa vid coolan i affären och då såg han mig 
RING 0707772133 om ni vill ha telesex !!!! 
jag är lite desperat nu 

sen när jag och bella ska till liseberg då ska vi ragga på massa gamla gubbar och se om dom har håriga rumpor 



PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSSSSSSSS PÅ ALLA BLOGGLÄSARE här får ni en bild på sånna killrumpor jag vill ha (AAAAAA)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback