Sanningen svider ~

img_2605 (MMS)

Om en dröm blir sann skulle man bli världens gladaste, bokstavligen. Men om mina drömmar jag har om nätterna skulle bli Sanna skulle de krävas all lycka i världen, jag lovar. Om man bara kunde spola tillbaks, bara få känna känslan av de lovet jag verkligen ville leva! Allt jag subbade... Vafan har jag skadat mej sj så mycket för? Jag äter upp mej själv inni från om jag bar skulle vart den personen jag var för nån månad sen så skulle jag fortfarande vara lycklig o glad. Allt är sabbat men något har hänt... Något har låssats från mitt bröst, en tung tegelsten, de ända som är kvar är en fjäder. Nej, eller... Ena halvan tegelsten andra halvan fjäder, går inte att förklara men allt är en ända stor smörja... JAG SKA INTE GÅ FÖR LÅGNT PÅ BLOGGRN, var tvungen att skriva av mej :s


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback