ÄNTLIGEN HEEJ!

är äntligen hemma hos pappa! :D internettet funkade nt hemma hos mammi ;(
jajja. nu har jag internet! drogar alla internettgrejer, fb, bdb, SPOTIFY! o såklart bloggen ;) att ja ändå har nååågra få besökar när jag nt uppdaterat på typ en hel jävla vecka, jäätte bra! :D
så nu lyssnar man på septembers nya album o lykke li ('y

imon åker jag! kanarieöarna nästa :PPP barra digg min stavning asso, hahah ;) jajaj. jag måste börja skriva tydligt för jag har en eller två som har klagat på mej. hö. så jaa. nu måste jag skriva riktigt tydligt, inga förkortningar tex ... hahah. jag skrev en förkotning. nae. jag vet det var fan inte kul. men sitter man ensam vid en dator , har tråkigt och bloggar? jadu. då blir man sån här... så bli inte som jag, HAHHAHA. ser ni/du? jag är störd ;)
tsssssssss... varför jag strukit under ''dator'' ... jadu johanna och alla andra som säger ''data'' det finns inget som heter "data" så det så ;)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback