haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj ;)

shoo brushhh. nej men hej. har vart med lollo idag ;) vi hade jääääätte kul vi gjorded sååååå häääääääääääääääär mycket alltså -.-' naaaaat. men iaf. vi hade ganska kul ändå :) herregud vad jag har ryck på mej sj för att jag glömde hela mitt liv i skolan nej men nästan. men jag glömde kolla hundra st läxor, datorladdare haha glömde den såklarrt när vi hade disco  HAHA xd och jaaaaaaaaaaaaa. slåt mej skriva min smajlisar hihi.

ska bryta många kontakter.
ska säga förlåt och uppta många kontakter.
ska hitta mej själv i min gammla garderob.
ska leta igenom min dator, radera det gammla.
helt enkelt börja om på nytt.

om en person som betytt väldigt mycket säger till dej att den inte pallar med dej mer. blir man sårad, men lättad över att gå och bära på det själv. man kan alltid ändra på situationen och jag har chansen nu. men attityden på ett sätt att säga något går också alltid att ändra på. den här personen läser antagligen det här just nu. varsegod. jag gömmer inget längre.
tack för mitt liv.

en ny dag imorgon. en ny tanke. något nytt att lära sej. men framför allt en chans att göra vad du vill.

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback