kungen här ..

NÄMEN TJENA MELLAN BENA!
hur mår ni ? ;)
så alla bara vet är de Janina Bäst Fursa som skriver.
Nu är de såhär att Moa har varit i Kanarieörna o eftersom jag glömde hennes lösenord har jag inte kunnat gästblogga.
Men jaja nu är hon hemma o jag ligger faktiskt just nu i hennes sköna säng med mig själv :( ,HAHAH.
Moa gör sig i ordning för discot vi sexor ska hålla för alla småbarnen i skolan idag.
Ska faktiskt bli kul,dom är så jävla söta ju!
Mjaaao ..
har typ inget normalt o säga mera ..
jo att Moa bara fått två besökare idag ,HAHAHAAHA.
Jag hade besöksrekord på min blogg igår då va 105 !
Inte för o skryta då *hooost*
haha , nej men de jag skulle säga med de va att jag tycker ni ska besöka Moas blogg massa mer,man vill inte blogga för sig själv.
Okej föräldrar o vuxna kan bah dra om dom läser nu för de är bara läskigt :o
HAHAHA,nej men nu ska vi dra o fixa i ordning alla lampor o musik tills dom kommer..
bye bye ;)
snyggaa :D

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback