min helg+fredag, btw?

i fredags var typ dagens bästa vecka? ;) nej men en var sjukt kul iaf. okej. här kommer den för er som är lite intresting ;)
jag ville gå t kfum och ja ville gå på stan. så ja messade bella oc frågade ifall hons kulle dit. o japp de skulle hon, sicken tur man hade, hahah. men iaf.  så ja åkte ner på stan. o då hade bella inte tagit bussen än. jävla latis asso. hihi . men så ja gick t sången höhö. sen kom hon. så gick vi o mötte varandra. HAHAHHAAH om de är någon som har riktigt tråkit o sitter o läser min blogg? BELLA =GODIS ('y hahhaha, yeah yeah. hahah, chlaes olson har typp flyttat. o då hade dom godis/karameller som man fick ta av. först när vi gick där så gick ja o bella tog varsinn. sen gick vi tillbax jag tog en näve o stoppa ner i fickan. sen gick vi förbi igen. bella: ta, ta, ta!
jag: nä. jag har redan tatt en näve :o
bella: jahaopp. bella frågar om man får ta, hon tar två fulla näver, HAHHAHAAH, som hon sedan stoppar ner i väskan, HHAHAHA. de kallar jag humor, föfan!:D ingen bryr sej, men skitsamma, vf läser du då´? jajaj, jag har dampdag iadg. heheh. sen gick vi o mötte amanda , sen gick vi på donken. gotttiit juue. sen gick ja hem. JUSTE! jag skulle gå o köpa tights. så gick ja o tog ut pengar från mitt kort. trodde jag...jajaj. slog fel kod två ggr. ringde mamma. hon kunde inte koden. stoppade in kortet igen o slog ´´rätt ´´ kod. men den där jävla apparaten tog mit kort förihelvet! dumma aoutomat... jajja. tbx till storyn -.- ' på lörda så gick ja upp tidit för att åka o rida ('y så jag red på babaar. gick inte bra :( meeeeeen iaf. sen sov jag hos famoo ('y hemst va många "('y" de bglev ida :o men, men. nu blir de för mycket o läsa herrååå

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback