shoo brushh

nej men hej?
nu måste jag sova höhö. men jag ska faktiskt duscha imon bitti ;)
jajaj. idag har jag stått i ett cafe i ikhp stugan ahah. men de var faktiskt kul?
jajaj, så jag har vart fullbokad en hel helg :( först ridningen sen idag ikhp.
men iaf. discot som vi hade för som små barnen i fredags var jätte kul faktiskt! man stog väll i garderoben o ordnade musik? jorrå ;)
och sen dansade man väll tryckare med nellies brorsa? klart. HAHHAH
men iaf. som sagt iaf. nu sover jag.
ursäkta för min  dåliga uppdatering :( men jag har vart i spanien i en vecka hade de sjukt gött ('h o igår hade jag virus, tror att de är borta nu :s men nu måste ni ge er in på min blogg! reklamera föfaan!
vet att ingen kommer göra de. men någon kanske? :)en bild jag vet att min flikkahh gillar ♥

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback