tjabbatjena ;)

snart kommer min juliia älskling! :* wiiie!
liite senare ska vi dra ner till kfum och träffa en söt kille och någon mer höhö ;)
idag hade vi btw tafsardagen i skolan haha ;)
jajaa.
JAG SKA GÅ PÅ SEPTEMBERS KONSERT I JKPG FÖFAN. ('y
wiie. september här kommer jaaaaaaaaaaaaooog :D
men men. på fredag kväll ska ja ut till stallet på tacokväll ('y mat för femtio spänn jööh? HHAHA
jag och janina ska någon dag leka fettosar sätta kuddar översminka oss utan maskara o gå me dubbelhaka o vara lebbar någon dagpå stan.- så ska vi gå in på donken o beställa hamburgare, pmmes o sånt för två hundra spänn HAHAH
men ja vägrar säga vikken dag jag tänker göra de ;o
har börjat skriva med pek fingrarna buhuuuu :(
JAJAJ. herråå.
mahahahhaha. fin mii första header var vaaaaaa? ;)
de gäller att bjuda på sej sj ;)

Kommentarer
nelliekarlsson ♥

var hittar man biljetter och när är den? (a)



Blogg: http://nelliiekarlsson.blogg.se/
2011-03-27 @ 18:13:07




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback