In the moment känner jag lite som att jag kommer dö påsen här bussen.

asså, aa. Jag kommer ihåg att på Sims kan gubbarna DÖ av tråkighet. Tänk om riktiga people kan dö av det oxå ? :O aa okej, jag tror inte de så blond är jag inte så haha, vilken humor asså ? Men shit ! Ni fattar verkligen inte hur uttråkad jag är. Har bara 47% kvar på batteriet av mobilen föresten.. Ajdå :S men de får vi la fixa med laddare om de blir kris. Men jag o Lollo sitter snett en 13745660606 tusen miljoner meter ifrån varandra. Eller nej men en meter typ ? Men hon sover mot en sovande killes arm hahaha. O jag sitter här o stör halva bussen med hög musik, i hörlurarna asså ! Men ändå. This is TRÅKIGT ! Så ska leka vidare med mobilen ändå . Ska lägga upp bilder på alla köp sen puss .. :thumbdown:

Lollo o hennes nya ragg, pöss


Kommentarer
Louise-Michelle

HAHAHAHA asså moa åhh jag saknar han!!!!



Blogg: http://electrofactory.blogg.se/
2011-11-21 @ 13:19:12




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback