Jag är så jävla lat !

I tisdags var ja o hämtade Ida på dagis i så åkts vi i fikande o hon är dum i huvet i äcklig fast helt klart de ända som egentligen betyder något för mej. Sa jag att hon är efterbliven oxå ? Haha hon har verkligen världens bästa storasyster! Fast ja tror hon är sur på mej för jag misshandlade henne i soffan.. Men aja. Skulle komma till att då i tisdags blev jag så rött på bloggen för att den här appen funkar inte ! O har livat mamma att inte skicka mms för de kostar osv o blir de bara text o de är inte de minsta roligt alls att läsa så de blir betydligt mycket mindre blogg. Men ska puss hej ska hem till morbror o julpyssla hihihi :thumbup: har glömt bort mina smajlisar! Juste aja ha de bra pöss


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback