dålig uppdatering, men toppendagar!

jag veeeeeeeeeeet, världens dåligaste uppdatering... men jag har faktiskt haft jävligt roligt! i fredags hade ju jag o vickan äntligen bestämt att vi skulle träffas efter plugget! det var verkligen hur länge som helst som vi träffades ! men sen ringde sussie o hon, hannah och alicia var på ad, eller på den hära ankaret haha.. o sa att firat var där oså, o sussie ville att jag skulle komma dit. så gjorde jag o vickan drog dit. sen satt vi typ där o hade skitkul verkligen ! riktigt rolig kväll. sen dagen efter så åkte jag o vickan till a6, fikade o jag hittade ett present kort på kicks så köpte en ny fondation. annars köpte vi inget. sen så åkte vickan hem. o jag o familen käkade o lite så. sen åkte jag, sussie, hannah o alicia ner till ad igen för firat o alex skulle vara där. så var vi med dom några timmar eller nåt. sen kom alicias mamma o hämtade oss. sussie o hannah åkte hem till hannah. o jag stannade hos mamma. så såg vi på världens äckligaste (läskigaste) film ! okej, nej, så läskig var den inte. men den var äcklig, typ. haha. och vi såg på 17 again.
O C H F Y F A R A O V A D S N Y G G S A C E F R O N Ä R. Seriööst! kolla hans body, mumms... äter upp hans mage, bokstavligt talat. jag är kär i han. så jääääävla snygg! jaja puss puss
hur svårt kan de va ?

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback