Yes time for school !

Haha jag har börjat säga yes till precis allt... Hahaha. Störande värre... Men jaja igår var veckans, och månadens bästa kväll, helt klart! Jag, Bella och lollo gick o käkade på jensens. Så gav vi Bella hennes haha typ skämtpresent eller vad man säger... Så hon satt på en restaurang med string på huvet och sen började min servett brinna oxå... Hahaha ! Sen när de började ösa ner regn då sprang vi o skulle leta tak så sprang vi till rampen sen tog jag bussen hem. Hahah herregud ni skulle vart med så roligt var de! Hahah... Men nu sitter jag som sagt på bussen påväg till skolan, börjar om exakt sju min. Så puss hörs sen, ska sova hos Lollo ikv oxå så då blir det nog entligen en ny profilbild på fb Wiiiiiie! Och en ny header här så kolla in senare

Bara var tvungen med bilden...(a)


Kommentarer
janina

riktigt söt bild :)



Blogg: http://rosajanina.blogg.se/
2011-10-07 @ 18:07:22




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback