at Julias place!

som sagt i fredags sov jag hos Bella med Lollo och vi hade skitkul! cyklade o grillade på kvällen, haha gaaaalet! dem cyklade vi hem och Bella skjutsade Lollo så dom ramlade självklart och skrapade upp hela benen haha. och jag hade bara frsmbromsar på min cykel så åkte jag typ in i en bil och sen rakt ut i gatan... :( hahaha oj oj oj! sen på lördagen gick vi upp hyfsat tidigt och tog upp och kelade med varsin utav Bellas kaniner och döpte om en till tenny :D sen åkte vi in till stan, tog en glass och satte oss på bryggan. sen kom Julia och Amanda så var vi allihopa ett tag sen drog jag och Julia till henne och träffade firat :D:D:D sen köpte vi lite dricka och chips mums, och hade riktigt allmänt mysigt bara! ha det så bra hörni puss :love:
saknar den HÄR lyckan :thumbdown:

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/2115813/images/2012/pic_195438538.jpg" class="image">


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback