BIGBROTHER GÅ OCH DÖÖÖÖÖ

hat kärlek är min rubrik. jag fkn älskar bigbrother mest marcello, han är my liiife, världens ängel efter en annan ängel. men just nu när det är som bäst ovh man bara vill se mer så var det avsnittet för idag! åååh blir så föörbannat lack!!!! ojoj calm down... he he he och fan att widerstedt  åkte ut hon skapar allt det roliga  ju :(
ja ja ja.... jag vill oxå in dit... fast samtidigt vill jag inte räknas som attentionwhore... ja ja just nu är jag konstig.... men jag är faktiskt sjuk, har feber osv och jag som ska på prao imon förhoppningsvis... :l
ha det så bra kära ni!
marcello, you and me baby, just saying.
saknar allt det här! :thumbdown:
älskade patong ♥
flumm med brorsson på ozone... whata night!
flumm bild på tuktuk schauffören åh så fult han satt!!
mitt fina lanta ♥
phi phi älskade älskade phi phi tusen universum med kärlek ♥
i just can't stop loving you... yes, see you around here
tack världens bästa pappa för världens bästa resa!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback