hos doktoren!!

japp japp. sitter hos läkaren nu. han har tatt nåt test i halsen på mej för att se om det är halsfluss, han stack ner typ en pinne i halsen på mej skitäckligt var det!! måste erkänna att jag är lite sugen på att ta hem böckerna och sitta hemma och jobba tills pensilinet är slut, men antagligen så är det väl bra i halsen skulle jag tro då vaaaaa. men we känns bättre idag förutom i halsen så jag har sminkat mej och klätt upp mej som fan idag gämnfört med alla andra sjuklingsdagar. igår hittade jag oxå en av killarna på fireshowen i thailand på fb! skitkul var det kunde inte låta bli att fråga om den andra underbara killen. han än så länge inte fått nåt svar. han måste ju iallafall svara på det ?? jaja skaffa inte halsfluss gott folk! sålänhe ni inte vill missa skolan men Jappjapp godbye sålänge!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback