mitt sjukande börjar bli lite irriterande...!

det ända man kan göra när man har halsfluss,feber och massa annat är att titta på bb och andra serier typ Greys anathomy he he he... jaja jag har inget vettigt att skriva! jo! igår erbjöd mazen (danskontakt typ) mej, mamma och sussi att gå på dans uppvisning idag! den var skitbra! norrmän var de, tre killar en tjej. handlade konstigt nog om fotboll, men men. en utav killarna var suuuuuperhot! lite märklig föreställning eftersom man fick se alla "duscha" splitt nakna bakifrån och dom sprang runt i kalsingar typ. han hade magmuskler... mm yummiiiiii. okej nu ska jag sluta!

TIPS, vill ni ha riktigt kul någon gång, gå runt och låtsas att ni är Hanna whiderstedt från bigbrother! åh fyfan va kul det är!! gör det och filma och lägg upp eller nåt, fett kul haha! men nu ska jag som sagt titta på bb så hejsvejs!
chokka chokka bom boom....hi hi hi

 


Kommentarer
linaaaa

HAHAHAHAH go moaaa!!!

" gå runt o låtsas att ni är hannah widerstedt "



2012-03-20 @ 19:19:34




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback